Slabeste rapid ajutandu-ti metabolismul

Cu totii ne dorim sa slabim mai repede sau sa mancam tot ce poftim fara a lua in greutate. Putem face asta nu doar prin sport, ci si prin ajutarea metabolismului sa functioneze mai bine. Slabeste rapid prin ajutarea metabolismului, adica a tuturor reactiilor biochimice din organism care duc la transformarea alimentelor consumate in energie si in cele din urma la consumarea acesteia.

Fa miscare inca de dimineata

In timpul somnului organismul isi reduce din ritm, astfel incat trebuie readus in ritmul normal cat mai repede. Ideal ar fi sa alergi, dar e suficient si daca faci un efort normal timp de 30 de minute inainte de a incepe munca.

Un efort normal poate insemna mersul pe jos pana la servici, plimbarea animalelor de companie, etc. Organismul poate fi readus in ritmul lui normal si prin dus. Din acest motiv spalarea pe fata, de regula cu apa rece, devine obligatorie.

Modul in care iti incepi ziua poate juca un rol important pentru metabolismul tau pe parcursul intregii zile. Nu ignora acest aspect.

Amenajeaza-ti casa astfel incat sa-ti stimulezi metabolismul

Da, chiar daca suna putin fortat, iti poti stimula metabolismul prin modul in care e amenajata casa.

Incearca sa o amenajezi astfel incat sa nu ai totul la indemana. Efortul pe care il faci oarecum inconstient e cel mai usor de suportat si te poate ajuta sa iti grabesti metabolismul.

Daca ai o casa cu etaj, alege sa ai dormitorul pe un alt nivel decat cel cu baia, bucataria si living-ul. In felul acesta vei urca scarile de mai multe ori in decursul unei zile. Daca iti petreci foarte mult timp in bucatarie, amenajeaz-o astfel incat sa te misti cat mai mult.

Consuma alimente care iti grabesc metabolismul

Consuma alimente care iti grabesc metabolismulRamanand oarecum in zona bucatariei, voi vorbi despre ce alimente ar trebui sa consumi pentru a avea un metabolism perfect, care sa te ajute sa slabesti rapid, fara un efort consistent.

Exista o serie de alimente care te pot ajuta sa iti accelerezi metabolismul, insa nu trebuie sa abuzezi de ele. Trebuie sa ai o alimentatie echilibrata!

Echilibrul in alimentatie este de fapt cheia. Corpul trebuie sa-si traga doar substantele de care are nevoie pentru a le transforma in energia de care are nevoie.

Ce este in plus se transforma in grasime pentru ca organismul uman este construit in asa fel incat sa isi faca depozite pentru zilele in care nu ar avea de unde sa isi ia ceea ce are nevoie.

Alimentele care contin fibre sunt printre cele mai indicate in a fi consumate atunci cand urmaresti sa iti stimulezi metabolismul. Acestea nu sunt descompuse brusc si transformate in energie, ci in decursul a catorva ore, ajutandu-te astfel sa nu iti fie foame foarte des.

Printre alimentele care contin multe fibre se numara:

  • fasolea
  • varza
  • cerealele
  • fructele (merele, perele si prunele)

Daca vei consuma doar alimente bogate in fibre vei pierde la capitolul mancare echilibrata, astfel incat trebuie sa incluzi in dieta ta si alte alimente, cum ar fi carnea. Combinatia dintre fibre si proteine este perfecta.

Poti include in alimentatie orice mancaruri atat timp cat acestea nu sunt greu de digerat. Ca atare, daca consumi carne, orienteaza-te spre cea alba, eventual neprocesata. Pestele face parte din categoria alimentelor care trebuie consumate cel putin odata pe saptamana.

Condimenteaza-ti mancarea pentru a grabi metabolismul. Exista studii care atesta ca ardeiul iute ajuta arderile. Incearca-l cateva zile sa vezi daca te ajuta.

Mananca inteligent, slabeste rapid

Mananca inteligent, slabeste rapidTi se poate parea o formulare pretentioasa, dar nu e deloc asa. A manca inteligent nu inseamna doar a avea grija ce mananci, ci si cand o faci. Degeaba ai o mancare echilibrata daca distantele dintre mese sunt prea mari sau prea mici.

Ideal ar fi sa mananci cat mai putin si cat mai des. Daca vei manca foarte mult la o masa apoi vei lua urmatoarea masa peste foarte mult timp, metabolismul tau va fi dat peste cap.

Ritmul de procesare a alimentelor nu va fi unul constant. Iti va veni foame cu mult inainte de urmatoarea masa, iar ulterior vei manca infometat, lucru care reprezinta una dintre cele mai frecvente greseli. In cele mai multe cazuri vei manca mai mult decat ai nevoie, iar surplusul de mancare se va transforma in depozite de grasime.

Consuma multa apa

Apa ajuta corpul sa proceseze caloriile. Din acest motiv este bine ca organismul sa fie tot timpul hidratat corespunzator, dar e indicat sa nu se consume lichide in timpul meselor pentru ca acestea vor incetini digestia.

Se poate consuma apa cu cel putin 30 de minute inainte de mesele importante de peste zi sau cu cel putin doua ore dupa acestea.

Apa poate ajuta organismul sa scape de rezidurile alimentare astfel incat metabolismul sa functioneze corespunzator. Din acest motiv e indicat sa bei apa la prima ora si sa nu mai consumi nimic altceva in urmatoarea jumatate de ora.

Creste-ti masa musculara

Creste-ti masa muscularaUn organism cu masa musculara mare va ajuta organismul sa transforme mai repede alimentele in energie si sa consume din depozitele de grasime. Asadar, este indicat sa urmaresti sa iti cresti masa musculara.

Atentie insa, exista si o capcana. Odata cu masa musculara marita, poate creste si tentatia de a manca mai mult.

Nu uita de dieta echilibrata, atat cantitativ cat si calitativ!

Acestea sunt doar cateva dintre modurile prin care iti poti stimula metabolismul. Pentru ca fiecare organism e diferit, incearca sa gasesti si alte mijloace prin care poti avea o digestie mai buna.